GALLAFORESTILLING I DR’S KONCERTSAL

Mandag den 15. april
& besøg på ARKEN tirsdag den 16. april 2019

I anledning af Foreningen NORDENS 100 års jubilæum 15. april næste år arrangerer Foreningen NORDEN Aarhus Kreds en medlemstur til København den 15.-16. april 2019.

Mandag den 15. april er der afgang fra Randers kl.11.00, Harlev kl.11.40 (nærmere detaljer om stedet følger)og Skanderborg kl.12.00. (parkeringspladsen ved tilkørslen til motorvejen på Ryvej)

Kl. ca. 16.00 ankommer vi til Scandic Hotel Sluseholmen, hvor vi indkvarteres, og der serveres aftensmad. Herefter kører vi i bus til DR byen, hvor Foreningen NORDEN afholder Gallaaften i DR´s koncertsal kl. 20.00. Efter Gallaaftenen kører vi i bus tilbage til hotellet.

Tirsdag den 16. april besøger vi efter morgenmaden Kunstmuseet ARKEN ved Ishøj, hvor man evt. kan købe frokost for egen regning. Herefter går turen tilbage til Jylland.

Forventet hjemkomst sidst på eftermiddagen.

Pris: ca. kr. 2.145,-
Prisen dækker transport med bus, hotel i delt dobbeltværelse (ønskes enkeltværelse er prisen ca. kr. 2.645,-), aftensmad og morgenmad på hotellet, koncertbillet og entre til ARKEN. Der tages forbehold for den samlede pris. Gallaprisen, som er inkluderet i den samlede pris, forventes at koste 400.-, men den er endnu ikke oplyst. Endvidere er der forbehold for det antal billetter vi kan reservere. Der etableres en deltagerlisteliste i den rækkefølge tilmeldingerne indløber.

Tilmelding senest 1. december 2018 til Arne Nielsen på mail: arne.nielsen@stofanet.dk
med opgivelse af navn(e), mailadresse og telefonnummer.

Når arrangementet er endelig fastlagt vil de, der er tilmeldte få tilsendt program med endelig pris og praktiske oplysninger om betalingsdato, endelige tidspunkter og mødesteder.

Aage Augustinus og Arne Nielsen NORDEN Aarhus kreds & Torkil Würtz NORDEN Aarhus afdeling